A weekend in the city!

Idag är jag bara så unbelivable pepp på helgen. Stockholm med mina underbara tjejer, det kan onekligen bli bättre! Som ett omen så ska vi checka läget på Nrj in the park också, när vi ändå är på plats så kan vi likagärna gå dit och lyssna lite liksom. (Bara det att jag inte hittar några tider eller så, så om någon vänlig själ out there skulle vilja meddela mig detta så skola jag slicka dina skosulor rena från gamla tuggummin!)

Annars då? jooo, vi tänkte leva drömmen och se The Hives på grönan. Förra gången vi såg dom så gick ju saker och ting VÅRAN VÄG så att säga. Mirakel existerar verkligen!


Kommentarer
Postat av: Le Kaaj

LEVA DRÖMMEN BABY! :D

2008-08-28 @ 22:28:07
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: Mats

Tycker ni borde gå på Popaganda också, det skulle jag ha gjort ^^ Massa bra band spelar där, bob hund, Ceasars, Shout Out Louds, Markus Krunegård (fast i Lakkso), Säkert!, Sebastian Tallier och massa mumma. Gå på det och ta några bilder och skicka till mig :$

2008-08-29 @ 01:20:14
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0