But I got motivation, yeah I pretty much love it all

Idag har jag varit på upprop på komvux, ladies and gentlemen! Det måste nästan klassas som dagens happening. Stod inne på bokhandeln i evigheter för att välja ut Den Perfekta Kalendern, så nu är jag utrustad med den också. Förresten står jag vid en 'drop-in-dator' på bibblan nu och känner mig jätteviktig. (De som hör mitt knapprande tror säkert att jag är en businesskvinna som skriver viktiga mejl till min boss i huvudstaden)

Nehej guys, ska låna lite Marian Keyes-böcker och sen bege mig hemåt. Bye!

Kommentarer
Postat av: anso

Haha ja stod oxå och valde kalender i en evighet XD varför ska det vara så svårt att välja? XD

2008-08-21 @ 11:48:34
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0