Imorgon börjar mitt nya liv

Imorgon ska jag slinga min råttfärgade utväxt. Jag har alltid föredragit att kalla den ljusbrun, men tydligen är det råttfärg på det. Om än mot det mer guldiga hållet. Iallafall enligt min frisör, och det är lite heligt det där. Frisörens ord är typ lag. Jag slingade senast i april så innan jag förvandlas till en gnagare totalt så äre väl på tiden att trä den där slinghatten över huvudet och få det överstökat!

Visst är det lite konstigt att det ALLTID ska komma in en snygg kille i frisörsalongen när man sitter där med hättan på och ser ut som Skalle-Per förresten?! Ännu roligare när man har utstående öron också. Det blir lite Toker över det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0