Natti natti!

Sitter och dricker kallt te i min wundersköna säng. Jag glömde visst dricka ur det förut, wuuups! Kallt te är inte fy skam det heller, ioförsig. Då är varm apelsinjucie ungefär fyra gånger värre. För att inte tala om kallt kaffe. Nehej! Te är helt enkelt den ultimata drickan. Lika god brännhet som fesljummen!

Jag fick iväg min jobbansökan imorse innan jobbet förresten, skrev den på en kvart när jag och pappa käkade frukost.
Framförhållning är nog ett ord jag borde kolla upp innebörden på, eller något.
Nu är det dags för en god natts sömn!

Kommentarer
Postat av: anso

du kanske skulle prova en dryck á la Björn Gustafsson...borsta tänderna och sedan dricka apelsinjuice XD

2008-08-04 @ 10:43:01
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0