Väntans tid är över

Balla Bella har bara varit iväg på lite släktsammankomst i Eksjö. Ska jag vara riktigt honest så är det nog första gången sen julbordet 2005 som jag har tryckt i mig så mycket god mat på så kort tid. (Och då räknade jag inte med besöket i Söderköping sommaren 2006, då jag, exet och två kompisar tryckte i oss glass för hundratjugo spänn styck.)

Jag älskar min mormor. Och hennes fantastiska mat. Det spelar egentligen ingen roll om det är räkor som hon bara låtit tina upp, det är ändå heaven i munnen när man smakar det. Kycklingfilén igår var inte av denna värld. Inte osten heller. (Den sistnämnda var en vanlig edamer...tror jag borde inhandla den.)
Ni skulle bara veta hur mycket te jag fick i mig under de 26  timmarna vi befann oss hos mormor..säkert tre liter. Så det var ju trots allt inte så konstigt att jag vaknade och trodde blåsan skulle sprängas klockan sju i morse. 


Kommentarer
Postat av: anso

ja blir mätt bara av att läsa det här =D

2008-08-01 @ 23:53:46
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0