Nytt in the wardrobe!








Shoppingfynd från i torsdags!

I torsdags var jag extremt ledig. Jag och världens bästa Frida bestämde oss för att kolla utbudet på Erikshjälpen, så vi pallrade dit helt enkelt. Efter en sväng på stan och påhälsning av Kajsa och Antonia i turistbyrån, så påbörjades vår vandring i riktning mot stadens största second handbutik. Jag blir alltid så ivrig när jag går in i en second handaffär. Klämmer på ALLT, kvittrar glatt om att 'kolla, den här kan jag göra om!' och försöker verkligen se det vackra i en urtvättad blommig magtopp ifrån Kappahl. (Det finns skönhet i allt, även om det ibland sitter långt, mycket låångt, inne..)

Och sen bara hittar jag den. Man hörde en änglakör som i vackra stämmor sjöng Halleluja, och ett starkt, nästan obehagligt starkt ljus från ovan lyste ner på en av klädställningarna. (Nu var jag nära på att skriva om skjortan vars klädmärke var Jesus och matchade min ögonfärg, men den inhandlades aldrig) Naj, mitt framför trynet på mig hänger Hugo Boss-skjortan helt available! 39 spänn för skapelsen, himmel och pannkaka! Jag panikslängde mig på galgen och bar stolt omkring på den medans jag också hittade ett galet fint skärp för en tia.

Sedan bar det av mot Eksjö och grandma. Där inhandlades Keds för halva priset (195;- rättare sagt) i en tantaffär som jag förmodligen aldrig skulle gått in i om det inte vore för att jag ville irritera Becca med att försvinna in i små skumma butiker hela tiden. Och se vad bra det funkade! Sedan blev det ett par svarta, supersköna shorts från Veromoda också. Med paperwaistmidja! Halva priset där också, typ 180 riksdaler.

En lyckad shoppingdag, får jag väl ändå säga!

Kommentarer
Postat av: anso

en hel outfit juh =D

2008-08-05 @ 06:08:44
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: MANGO

fin fina saker ju! :) oh vilket bra för kedsen, ge mig! :) o puss på herrskjortor!

2008-08-05 @ 12:17:21
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0