Söndagar äro spadagar

Jag har tillbringat åtskilliga minuter plaskandes i badkaret nu efter jobbet. (Ska jag vara riktigt precis så kan jag meddela att jag även låg med huvudet under vattnet och sjöng på 'my heart will go on' också. Bara för att, liksom)

Först masserade jag ömt in mitt frisörschampo i hårbottnen. (Jag tror på det här att man ska lägga ner sin själ i saker och ting, det blir SÅ mycket bättre resultat då) Sedan blev det lite panikartat eftersom halva schampomängden rann in i högerögat istället. Alla blodkärl i hela ögat sprängdes och pupillen sprack. (Ja, där ser ni hur dålig jag är på att ljuga)

Sen drack jag te med badvatten i, jag råkade spilla ner lite där också. Sen avslutades hela spatemat med att jag hällde i MASSOR med inpackning från barnängen, jag bara älskar den! Aloe vera-something heter flaskan. Nu har jag "bara" naglarna, ansiktet och insmörjning av le body kvar. Jag är nog klar vid halv ett ungefär.


Kommentarer
Postat av: anso

Hur kommer det sig att du alltid får sånt du har haft i håret i ögonen XD jag kommer ihåg incidenten med limesaften

2008-08-25 @ 18:51:13
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Ås

låg med huvudet under vattnet och sjöng på 'my heart will go on' också. <--- Haha fan så härligt underbar du är Bells! :D

2008-08-25 @ 20:59:26
URL: http://ecstaseis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0