Take me out!

Nej, att  sittdansa stillar inte mitt partyhumör kan jag meddela. Jag längtar vaderna av mig till onsdag, då vi funderade på att dra en runda på Brygghuset igen. Kanske kan jag hälla i mig en hallon-öl denna gång? Eller jag menar, findricka en hallonöl. Det är precis det jag menar. Findricka.

Min nya kamera är förövrigt svart och förödande läcker. Jag som har bestämt mig för att sälja den vackra skapelsen, till min mor av alla människor. Gah, mitt hjärta kommer värka varje gång jag ser henne använda den. Det känns lite som att lämna bort en liten hundvalp med stora bruna bedjande ögon...eller något.


Kommentarer
Postat av: Åsfia

Nej jag ahr ingen bloggsäng till min. Bella jag vill inte ha sensuella noveller. Eller som det stod på framsidan "Erotiska berättelser"

2008-08-08 @ 22:42:25
URL: http://ecstaseis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0