Vuxenpoints

Jag vill egentligen ligga i min säng och rulla in mig i täcket. (Jag kallar det 'att göra kåldolmen', en klassiker!) Men nu har jag viktigare saker för mig. Vuxnare, viktigare saker. Kanske inte så vuxet som deklaration (vad är det..egentligen liksom?), men bra mycket vuxnare än att cykla femton varv i rondellen mitt i natten.

Jag ska skriva en jobbansökan. För hand dessutom, för vår skrivare är sönder. (Bläckpatronen är slut, men ingen orkar köpa en ny) Gammal brevskrivare som man är, så ska väl inte detta vara så complicated. Åh, detta känns så sjukt vuxet!

Okej, nu sätter jag igång. Bellas första riktiga jobbjakt hösten 2008 kickar igång.
Only god knows how this will end.

Kommentarer
Postat av: Striden

Sv: Jag tycker du skulle passa utmärkt som poet Bella! :) Jag hoppas verkligen att alla vi kommer hålla ihop, har aldrig känt så här starkt innan! Älskar dej och de åtta andra tjejerna :)

2008-08-02 @ 23:40:14
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: anso

å vad jag känner för att göra kåldolmen just nu!!!

2008-08-03 @ 14:34:45
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0