Brunettbella!

Det var nog mitt mest dramatiska frisörbesök EVER! Kanske inte just själva klippningen, men allt runt omkring!

- Kvinnan som plockade ögonbrynen innan mig hade tydligen blivit smittad av mjältbrand och hoppades på att överleva morgondagen innan hon fått vaccin.... (skojar inte! hon ringde sjukvårdsupplysningen eller något och frågade vad hon skulle göra!) Fatta vilken dödsångest jag fick där i frisörstolen! Hon satt en meter från mig och jag var helt övertygad om att jag skulle stryka med!

- Jag läste Glamour och drömde mig bort och helt plötsligt ligger det en färgklick på handen! Splash! Trodde det var en papegojbajs först! (Inte för att dom hade någon papegoja alltså)

Men nu är jag brun i skallen...och till synes vid liv!

Kommentarer
Postat av: anso

haha hoppas du inte smittas av mjältbrand. =S Men du e skitschnygg i nya frillan. Me like! =D

2008-12-11 @ 15:04:22
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: ekeen

så säg mig. blev din dag bra?? : )

2008-12-11 @ 22:06:23
URL: http://emmariem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0