California, here we come!






oc-boxen och min underbara stjärna i mittenfönstret!

Jag känner mig lite som en överkörd bäver tonight! Först var det ju tänkt att gå ut en sväng på kommunens enda uteställe (där medelåldern förövrigt ligger runt fyrtio bast) men där sa le body strängt ifrån. Faaaaasen dååå! Jag som ville se Black Jack! (sägs med en viss ironi i rösten...fast jag ville faktiskt se dom också! Men det tar vi i januari!)

Istället har jag tillbringat kvällen inlindad i ett duntäcke med en stor tekopp i handen. Emma var dundersnäll och lånade ut en OC-box till mig för några weeks sedan, men det är först nu jag börjat kolla på den. Grymt bra! (Jag är efter, I knooow!)

Ska dra ett avsnitt till och fixa mera te till halsen! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: anso

låter ändå som en mysig kväll. det kunde va värre lixåm =D

2008-12-07 @ 00:08:48
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Anteee

haha såg din rubrik först då sidan din dök upp , jag ba shiiit kommer hon hit :D:D:D men sen ja förstod jag ;) OC är bättre än OTH , speciellt första säsongen . Det är klockrent ! Älska Seth Cohen, halleluja !! Och du , grattis igen . Fan allt tävlande lönar sig för dig bäll , du är sååå värd det ! Haha tänker bara på allt freakande från varje medialektion haha

2008-12-07 @ 02:58:58
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: Josiee

fräcka bilder:)

2008-12-07 @ 13:07:33
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Kajan

du kan ju slå dej i backen på att vi ska slå klackarna i taket ngn gång i januari ;) hoppas du mår bättre nu och känner dig som en..gipsad, överkörd bäver.. eller ngt. Love ya! <3

2008-12-07 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0