En himlans bra tisdag, trots allt!

Hey gals and dudes! Idag har jag mestadels druckit te. Jaa..vid närmare eftertanke är det ungefär det enda jag lyckats åstadkommit denna dag! Först den mycket traditionsbundna tekoppen under braskaminen (jag viker ihop mig så gott det går...)  då jag försöker gissa mig till vad som står i vimmerbytidningen. (Det syns nämligen inte så mycket när det är kolsvart ute...vem uppfann vintertiden egentligen?) Sedan resten av frullen som snabbt dundrade ner längs matstrupen, och så fort jag anlände till stan vispade jag i mig en kopp där också. 

Sen har det bara runnit iväg, om ni förstår vad jag menar. Någonstans där imellan lyckades jag klämma in skola, middag med mamma, övningskörning och ett snabbt besök på cubus. Jag visade mamma lite alternativa klappönskningar och hon (i uppdrag av tomten, såklart) inhandlade dem. En helt okej deal om jag får säga det själv! Jag ska verkligen försöka göra ALLT för att glömma vad det var hon köpte...
Tror ni det funkar lättare om man tänker sig att det är en tandläkartid?

Kommentarer
Postat av: anso

ja inhandlade en sprillans ny tesil idag. ja känner att mitt tedrickande kommer bli så mycket lättare när man slipper sila teet mellan tänderna XD

2008-12-16 @ 23:56:33
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0