God fortsättning!

Hoppas ni haft en riktigt mysig jul allesammans! Jag har njutit i fulla muggar av julmat, släkthistorier, bläddrande i gamla fotoalbum och turneringar i TP (men där kunde ingen frågorna, så vi bytte lite smidigt till familjegeni istället) En liten undran bara; har skumtomtar alltid varit såhär gott? Jag som alltid börjat må illa bara jag sett en liten rosamjölig tomteluva sticka fram i godisskålen...

Juldagen spenderades på metropol, där rövar dansades av! Jesus vad skoj! Holy hamster! Nu måste det bara pluggas lite fler dansmoves till nästa utgång, mikrovågsugnen känns såå...2007...


Kommentarer
Postat av: kim

God fortsättning på dig själv. Så, du hade kul på Metropol? Underligt att vi inte sprang på varandra. Själv hade jag det öken med långa väntetider i baren och knappt någon man kände, men det var en upplevelse och jag är nöjd över mitt val att inte åka till Pumpen. (NAAAAAAT!) Förresten - mikrovågsugnen är så gammal att den är ett hett tips till dansgolven under 2009. Ibland är det bra att sätta trenderna istället för att slaviskt följa dem... ;)

2008-12-28 @ 03:14:16
URL: http://kimgunnarsson.tumblr.com
Postat av: yoji

Tack glad jag blir! :) Jag jobbar med något annat, fotar avsides jobbet.

2008-12-28 @ 12:49:26
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0