Ice ice ice baby




iskalla bilder! (och wille är en fotomodell)

Idag (om vi ska vara riktigt korrekta så menar jag igår... men det vill jag egentligen inte påpeka eftersom allt blir mycket rörigare då. Wups, nu rörde jag visst till det ändå!) hade jag inga egentliga planer på att sätta näsan utanför dörren. Waaah hela en minusgrad...waaaah! Sjukt överkänslig sommarälskande tjej säger hej! Är man hästägare så får man allt ta sig i kragen och åka till stallet ändå. (Wille brukar tyvärr inte utfodra sig själv bara för att det är kallt ute..)

Kvällen har tillbringats i teverummet med världens bästa Mäts! Glass med hallon, farmors kakor och te satt som en smäck! Movienighten inleddes med en blodig rysare men byttes snabbt ut mot Wall-e (och vilket byte sen! Nu är jag helt plötsligt in love with a skrotsorterande robot...how did that happend?)

Sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0