Luciaweekend!

Hej på er guys! Jag råkade visst glömma bort att uppdatera i helgen. Woopsi! Kan meddela att inget speciellt hänt ändå. Om vi bortser från följande saker givetvis:

- Jag lyckades få en allergisk reaktion efter att ha smörjt in ansiktet med fel kräm. Såg i det närmaste taget ut som en skivad salamikorv, alternativt en tabbyspräcklig katt. Men det gick över rätt fort (tyvärr, får man väl säga..hade gärna tagit kort och visat er!)

- jag och Kajsa kollade på luciafirandet i kyrkan och som vanligt fick hon skymd sikt...den här gången var det en unge som stod upp precis framför henne! (hihihihoho)

-gårdagens julshowsiakttagande på ridskolan ledde till både lussebullskäkande och vita nästan-trillande-av-fingrar. Jag fick stå i en KVART och häva skållhett vatten på mina fingertoppar innan jag vi fick connection igen!


Kommentarer
Postat av: /\/\ /-\ -|- Z

Hmm, namnet blev inte så bra, men jag är iallafall, det står Mats ^^ Jag vet att man utalar det like, som lik med ett e efter. Ungefär så, och tro mig jag vte, jag är trots allt uppväxt på landet... Du kan få köpa mitt skivomslag, funderar själv på att trycka upp det på en affisch och hänga på väggen. Jga har också hallvfullt upp fram tills imorrn kväll, då har jag inte fullt upp längre. Så om du inte har fullt upp då är det bara att kontakta mig, men du kan få kontakta mig iallafall, jag gillar att bli kontaktad ;D

2008-12-16 @ 15:03:55
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0