The happening people!


så jädrans grymt läskig...men superbra!

Igår var det movienight hos Mäts igen! Karln hade laddat upp med pepparkakor och te som vi så glatt slurpade i oss (Observera att ni borde käka upp eventuella snacks INNAN filmen börjar...ni kommer förstå varför...) Fast precis när jag och Kajsa skulle börja dricka upp vårt té så trollbands vi av inledningen så pass att vi satt och gapade och höll i glasen istället.. (Mats hade nämligen inga muggar...borde jag bli förvånad?) Jag har nog aldrig blivit så inne i en film på direkten!

Se den! Och om ni sett den, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

den var verkligen så läskigt bra! jag har analyserat lite, och tänkte såhär: det läskiga var ju egentligen att de inte kunde skydda sig från någon mördare. de skulle skydda sig från sig själva..liksom..^^

2008-12-19 @ 00:07:06
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: Malupa

Jag HAR faktiskt koppar, men det är fränare att dricka ur glas, speciellt ur värmetåliga glas ^^

2008-12-19 @ 13:28:26
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0