Torsdag så det smäller om et'

Idag är det uppkavlade armar som gäller! (Eller ärmar menar jag, men ni förstår ju tänket.) Klockan är bara halv ett och jag har already mockat och ridit och slängt in mig i duschen. Det kallar jag duktig tjej! Nu ska bara håret torka och sen är det jag som styr kosan mot företagsekonomiprovet som ska skrivas klockan ett. Och SOM det ska skrivas! Tänk er att man aldrig hållt i en penna tidigare, aldrig sett ett papper. Ungefär så frenetiskt tänkte jag besvara le questions.

Ajöken!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Om man säger såhär, jag trot inte att man skulle skriva så himla mycket om man aldrig tidigare hållt i en penna eller sett ett papper. Så tror jag iallafall, och vem är detlogiska av oss... Hur gick det? ^^

2008-12-04 @ 19:07:07
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: Ella

Hoppas det gick bra :)

2008-12-04 @ 19:14:14
URL: http://knockyouout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0