Juletider...once more!


Min hals har strejkat hela julen, så jag självmedicinerades med te...


Kvällens turnering började med att vi bytte spel..geografi-tp var waaay för svårt.


Sen kom det en tomte med världens längsta ögonbryn!


Min syster Becca fick det hon önskade sig!


Hahaha...bästa vinkeln!

En liten härlig (?) samling bilder från julen 2008! De bästa julklapparna var enligt mig den röda kameraväskan, pengarna (det är fem gånger roligare att få pengar när man vet att de ska gå till något extraordinärt!) och givetvis THE tavla som ska hängas över min säng snarast möjligt... (Tack världens bästa Kaj!)


Kommentarer
Postat av: HeeeejKAJ

hahah! fin tomtemask baby! (och fin vinkel på dig, alltid! you're simply the best!)

2008-12-28 @ 15:31:56
Postat av: MAU

Härliga bilder!

2009-01-01 @ 21:56:41
URL: http://maura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0