Hipp hipp hurra!

Amigos! Idag är det ingen vanlig dag! Det är min och Calle Schulmans födelsedag! Men mest min! Även om han var bra mycket före mig, typ 10 år sådär.

Anyhoooooow! Idag gjorde jag tacopaj och sen kom halva släkten och käkade upp dem. Det var gott tror jag! Farmor skrapade pajkanter och resten av släkten saltade maten. (Kan hända att jag glömde saltet ja..äh petitesser!) Till efterrätt blev det glass med varma (nästan lite för varma, då ingen ens kunde hålla i skålen..hihihoho) hallon! Till det blev det kaffe i finporslinskopparna!

Det måste nästan vara ett tecken på att man börjar bli vuxen tror jag.. att man blir lite varm i hjärtat när man får dricka kaffe ur en liten blommig kaffekopp?

Notering till mig själv; Jag fyller nitton, inte HUNDRANITTON!

Kommentarer
Postat av: kim

Måste lägga ett grattis även här - Grattis. Hoppas att du haft en bra dag. Nu äre bara ett år kvar till du inte är tonåring längre (och får gå på systemet... och det är ju jähähähähähääättekul.. jag har varit där en gång).

2008-12-11 @ 23:05:14
URL: http://kimgunnarsson.tumblr.com
Postat av: anso

du verkar ha haft en bra dag! =D

2008-12-12 @ 00:42:49
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0