Full rulle!

Frågan är om jag någonsin varit så i farten som idag.
Inledde morgonen med en barbackaridtur på hästen i det varma vädret, sedan bar det av till jobbet (jag tror ni hänger med på vad mina arbetsuppgifter är nowadays..) därefter en otroligt cykelspurt till stallet igen för att byta om samt fräscha upp mig (till den grad som man kan fräscha upp sig i ett stall, men whatever!) till personalsammankomsten klockan sju. Just maten på träffen kan beskrivas helt sjukt bra med tre ord: dundergott, fruktansvärt efterlängtat och nygrillad chicken.

Nu ska jag sova, herregud så efterlängtat!


Kommentarer
Postat av: Vicky

haha du hann med mycket du, min dag kan beskrivas med två ord bad och bad ;)

2008-08-01 @ 12:53:29
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0