Min vardag för tillfället

Jag har så himla intressant liv för tillfället, ni anar inte! Morgonen är en sluten cirkel bestående av en hell of a frulle på morgonkvisten, därefter chill i soffan, kollar på sommarlovsmorgon (ja jag är fortfarande åtta år gammal) sedan på med den chica jobbklädseln bestående av svarta shorts (skyyyhöga i midjan, no kidding! Men det är trots allt mycket bekväma, så de får fyra av fem toasts anyhow) en 'ej-smickrande-för figuren-piké' (Jag ser ut som en vandrande pinne i detta, vajjert..) och så svarta tygskor. Then I'm ready!

Nu orkar jag inte tänka mer på worket för idag. It's friday night och jag sitter och kollar Golden League för fulla muggar på fyran. Friidrott är helt oemotståndligt spännande att följa hemma i tevesoffan! Ska slänga i mig lite GI-vänliga pommes och sen blire mer updates här. See ya!


Kommentarer
Postat av: Määts

Nick i sommarlovsmorgon är grymt skön :D

2008-07-20 @ 16:18:35
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0