Och nu ska vi spela en låt, som jag har hört på en skiva hos mormor

Hahaha, jag hittade världens underbaraste klipp på youtube! Herman Hunters, låter det bekant? För tusan, det är ju Berts band! Kolla in det här;



Jag är 15 år
Jag är 15 år
Jag heter Ellinor
och som ni förstår uti min ungdoms vår
Ändå kan det hända att jag känt
hur den första kärleken mig bränt

På en bio han
bjuder mig ibland
och när det blir mörkt tar vi varann i hand
Åh, vad det känns konstigt i mig då
Ofta har jag frågat mig som så

Är det så här när man är kär när man är liten,
hur blir det då när man blir kär när man blir stor
Jag har ju hört att varje flört är nött och sliten
och att med tiden bleks den rödaste amor

Men jag tror ej därpå för han älskar mig så
Jag känner mig så svag och undrar hur det ska gå
Är det så här när man är kär när man är liten,
hur ska det bli när man blir kär när man blir stor

Kommentarer
Postat av: anso

haha bert äger =D

2008-07-11 @ 18:20:54
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0