piggare än väntat

Jo, det skulle jag faktiskt vilja utnämna mig själv till idag! Att blogga halv fyra på natten är inte något jag sysslar med varje dag (natt, menar jag) så döm av min förvåning när jag vaknar upp utan några problem (däremot upptäcker jag att fönstret har stått öppet, förkylning here I come!)

Nu laddar jag bara mentalt inför worket. Givetvis med en kopp te framför mig! Idag ska jag inte sälja godis, jag ska SÄLJA. GODIS.

Förresten är jag grymt avundsjuk på Annso som drar till le huvudstad idag för att kolla in skolan som hon ska gå på i höst (makeupartist ska hon bli, kvinnan!). Dessutom har hon letat upp typ varje second handaffär i hela Stockholm. Gaaaad vad spännande!

Nu äre tandborstning next up. Ha det gött idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0