Varma mackor is the shit


goa girls käkar himmelska mackor i ett vackert kök. (låter som en jäkla ramsa!)


Jag är precis hemkommen från Fridas place, almost iallafall!
Har sprungit omkring lite också. I ärlighetens namn var jag hemma redan tjugo i elva, just so you know alltså. Det bjöds på hysteriskt goda varma mackor och massor med te. Chocolate med digestive har det också knaprats en hel del. Vi diskuterade alltifrån blogs (som numera är ett hett samtalsämne, I tell you!) second hand till le future. 

Antonia ska dra till California och vara aupair i ett år. Anso ska flytta till huvudstaden och plugga till makeupartist. Några ska till Ukraina och jobba som svenskalärare. Själv har jag för tillfället inte en enda jäkla aning. Tjäna pengar förstås, men which way to go? Utbildning får vänta något år, tills jag samlat på mig motivation. Vad säger ni, readers?

Vad kan man hitta på om man är snart nitton år, arbetslös och fylld med drömmar?

Kommentarer
Postat av: strajd

trevlig kväll!

2008-07-30 @ 00:39:20
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0