And I think to myself, what a wonderful world


Foto: Lina Scheynius


Det är inte riktigt klokt vad bra allt är just nu. Igår åt jag världens godaste jordgubbstårta med världens bästa vänner hemma hos världens bästa Kajsa. Vi pratade om allt och lite till, och lite senare satt jag Kajsa och Anso och lyssnade på Håkan ute på asfalten. Klockan hann bli kvart över midnatt innan vi orkade dela på oss åt varsitt håll. Att skiljas är att dö en smula, that's so true!

Idag (efter en hell of a sleep förstås!) så drog jag och Anso ner på stan för liten second handshopping. Där träffade vi Ante och Emma också, och jäklar vilka grejer vi hittade! Haha! Jag är en relativt ovan 2nd hand inhandlare, men ett helt gäng med kjolar för ett galet lågt inköpspris fick följa med hem till le garderob. Planen är alltså att jag på något mysko sätt lär mig sy inom en snar framtid (alternativt gör hundögonen mot min kära farmor - the symaster!)
Jag kan utlova att resultat på mina inköp kan ses här på bloggen när jag fått ordning på allt! (Emma och Ans - släng upp era fynd med sen!)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: louise svarar

Jo ja vet, ja skrev om det ;)

2008-07-15 @ 23:47:35
URL: http://paasio.blogg.se/
Postat av: emma

ja mina fynd kommer upp imorgon 19:00 ! : D



men du. vi måste maila blondinbella med... och kolla liksom! jag tror fasiken inte att det är helt omöjligt =)

2008-07-16 @ 08:28:34
URL: http://emmariem.blogg.se/
Postat av: anso

vi e så bra på att fynda! värsta teamet =D japp, bilder kommer snart =9

2008-07-16 @ 13:46:40
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0