Billy the pony


Billyboy var glad i hagen!

Det var inga problem att korsa vägen vid den där tävlingen.
(Jag erkänner härmed att jag har en förmåga att förstora upp saker, hell yeah!) Jag gick på min kvinnliga förmåga att känna av vad som är rätt och fel, tog sats och sprang över endurospåret och sen var det finito. Så ni kan pusta ut!

Nicke nikon och jag hade ett gediget samarbete today. Det var hästfotning och naturdokumentering för hela slanten! Här ovan ser ni Billy, min allra första sköthäst! Det var den här lille killen som allting en gång började med skulle man väl kunna säga! Året var 2000 och jag var elva bast, och Billy skulle fylla fyra (Om jag har räknat rätt nu alltså, hehe) Min mamma hade sett en annons på ica om några som behövde hjälp med en shettis, och det ärofyllda uppdraget blev mitt!

Det tog ju inte så lång tid innan giraff-bella hade växt ur den här lilla 91-centimetarn, som ni kanske förstår. Men mycket roligt har vi hunnit med, Billyboy och jag! Allt från kapplöpningar i skogen (både frivilliga och..mindre planerade sådana..) till tolkning på snötäckta ängar och julmys i stallet.

Kommentarer
Postat av: anso

SV: haha hoppas du lyckades somna. du e så duktig fotograf. du har öga för det som man brukar säga. Jag ser fram emot att fylla min portfolio med bälliga bilder =D

2008-11-15 @ 20:59:03
Postat av: Le Mäts

Kör du med Extra intensiv på den där inställningen som jag har glömt vad den heter och vitbalans moln? Det känns som det iallafall, den kör jag jämt med ^^ En rapport från Statoil by night: Klockan är nu 04.26 och det är rätt så chill, nattjobb är roligare än man tror... (En parantes alltså)

2008-11-16 @ 04:28:25
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0