Då hade man önskelistan klar..


studentkvällen last year! notera fräknarna (dom finns där, lovar!) och nagellacket!

Bara udda strumpor är jag ägare till, kom jag underfund med under en evening i tvättstugemiljö. Happ, då vet jag alldeles precis vad mamma kommer köpa till mig i julklapp. Tackar! (Nästan lika spännande som när jag hittade kvittot till Hööks en jul för några år sedan, där 70 % av julklapparna var inhandlade)

Ikväll har jag kryat på mig och slurpat revbenspjäll. Känner mig piggare och det beror till mycket stor del på världens bästa Kaj, som hade tryckt in lite underbara grejer genom brevlådan. Mer om det imorgon! Nu ska jag s to the o to the v to the a!

Kommentarer
Postat av: Anniee

aa så söt, fint hår:)

2008-11-29 @ 23:22:17
URL: http://anniielorella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0