Första advent and all!

Hey fellas! Klockan är snart 18.00 och jag är på språng till stallet! Tryckte i mig lite ägg och te så att kroppen håller sig i chack tills jag entrar lägenhetsdörren igen. Att gå omkring i stallet och vara outhärdligt hungrig är inte att rekommendera! Det brukar sluta med att jag knaprar upp Willes morötter. Och det är inte bra. (För Wille alltså, hehe)

Har haft en kanondag idag! Först stan med mamma. Hon pekade ut vad hon önskade sig och sen gick vi till epok och käkade bagels och chailatte. (Jag bjöd förövrigt på chailatten! Känner mig fruktansvärt generös!) sedan inhandlades en respektabel bh till mig (dvs en som inte är ljusblå och tre år gammal) och ett par overknees. Känner mig som en fotbollsplaya' men det kanske är normalt?

Vid tvåtiden mötte jag upp Kajaken och vi cyklade mycket lätt (någon har nämligen knipsat av sladden till växlarna på mig cykel...ettan-all-the-time baby!)  upp till idrottshallen där vi kollade på när bananer i pyjamas åkte tåg och krabbdansen. Det var med andra ord dansuppvisning! Mitt samlade betyg är: Goda popcorn! Bra musik! Mindre bra åskådare som hamnade framför Kajsa bara;  killen med igelkottsfrisyren. Hon såg med andra ord...inte så mycket. Men kul hade vi iallafall!

Nähäpp nu ska jag pysa iväg i riktning "Wille kanelbulle"!


Kommentarer
Postat av: Kajaken

haha, killar med "sådan" frisyr borde tvångsplaceras typ..längst bak..



Alldeles förträfflig dag honey! älskar dej :)

2008-11-30 @ 18:46:43
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: R y d b e r g

tack :) han heter Dreamcatchers Sir Brat, men han kallas för Tuffs ;)



jaha oj var det du som fotat dne där bilden, det trodde jag inte :) Då var headern ännu finare än innan ! Bra fotograferat.

2008-11-30 @ 19:20:54
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0