Frågestund!

Hola amigos! Min vän Frida föreslog en frågestund på bloggen (Lite mystiskt eftersom hon sitter alldeles bredvid och har öppet mål när det gäller att fråga mig saker, men okejdå!)

Kom igen nu! Här kommer lite teasing!
---
Visst undrar ni varför jag en gång i tiden slickade på en deodorant?
Hur kommer det sig att min högerhand ibland kallar sig Lennart?

Ni kan givetvis ställa vanliga frågor också. Vad vill jag göra i framtiden? Vad skulle min hästs intressen vara om han var en människa? Vad är det pinsammaste jag gjort? Vad har jag för livsmotto?

Go go go!


Kommentarer
Postat av: anso

ojojoj vilket läge. hm...svårt. det här tål att tänkas på. Men jag undrar var du ser dig själv om fem år? Vart bor du då? Vad kommer du jobba med? Kommer vi fortfarande vara vänner? =S Många frågor på en gång =D

2008-11-11 @ 19:20:15
Postat av: ek

Vad skulle du välja: En kväll med Pelle, eller Te & tillbehör för 3000?

2008-11-11 @ 22:07:27
URL: http://emmariem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gjorde du och Frida "sälen" i matan?

Vad skulle du och din hest samtala om ifall han var en människa?

Hur uppkom Lennarth?

Blodpudding eller Kåldolmar?

2008-11-11 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0