Fyfasen vad jag är bra!

Jag känner mig lite som världens duktigaste tjej ikväll. I made it! Jag klarade av att stå ute i den saliga blandningen av extrem kyla, häftiga snöoväder och isande höstregn i fyra fucking dagar. Halleluja!

Idag var Kajsa och hälsade på i mitt lilla stånd, och det var fruktansvärt kul! Vi har haft djupa diskussioner om romantiska ögonblick (dom kan vi rabbla en annan gång) och sen köpte vi en helt outstanding god ost ihop, som vi tänkte gömma i Kajsas källare till vi känner för att äta upp den (hoppas det inte finns råttor där bara!) Sen kom det fram en kille på typ femton år och raggade på Kaj, hahaha! Modigkille.se! Hans raggningsreplik var: Kan jag får hela ditt mobilnummer, det saknas åtta siffror...


Kommentarer
Postat av: Mäts

Jag ska inte klaga, jag hade det "trevligt" i fredags ^^ Men allt har sina nackdelar, jag rabblar dom en annan gång, typ när ni rabblar dom romantiska ögonblicken ;) Usch vad uff det är att behöva svara med kommentarer...

2008-11-02 @ 21:54:52
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: Kajaken

Det var inte bara frukkktansvärt kul, det var frUkktansvärt kul! :D du är lé bäst! (jag ska kolla till opsthen nu. bara luuuukta lite..lichsom)

2008-11-03 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0