Hotellstädare i Virserum?

Imorse var det lite panikartat i mitt liv. Vaknade tio över tio, kom på att jag skulle möta Ås vid hydro när bussen kom. Därefter slängde jag mig bokstavligt talat i duschen och sen hann jag trycka ner gårdagens scones i fickan (smuligt värre) innan jag påbörjade den otroliga vandringen - i ösregn, till hydro, där jag mötte upp le woman. Sen lämnade vi in våra kläder på ALV (ÄNTLIGEN) och nu dricker vi te. Friden tjatar om egen lägenhet och jag försöker peppa (okej, mer...hetsa...liksom) henne till att ringa på lägenheter och söka jobb som hotellstädare i Virserum. Vilket drömjobb va!

Måste pysa nu! Geometrilektion you know!


Kommentarer
Postat av: Ås

OM JAG VET ATT HÅKIS SJUNGER?!?!?! OF COURSE! HÅKAN H <3

2008-11-14 @ 16:41:25
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0