Produktiv dag!

Idag var det ledighet som stod på schemat. Okej, inte för att jag i vanliga fall jobbar heltid och har fem barn och en katt med urinläckage (han skulle isåfall kunna heta Pisse...höhö) men jag var iallafall befriad från digitalt skapande. Om man nu kan kalla det att vara befriad, för det är en jäkla kul lektion!

Okej...så vad har jag hunnit med idag då kan man undra?

Jag har tagit sovmorgon.
Jag har gått med Thea (iklädd pappas skor och mjukisbrallor....fashion!)
Jag har gjort klart två inlämningar på Företagsekonomin
Jag har försökt skicka in mina två inlämningar på Företagsekonomin fem gånger. (Det är något fel, uppenbarligen)
Jag duschade mig alldeles rödfläckig! Jag tror det kallas "att skolla sig"...men det var gött ändå.

Nu ska jag göra lunch, tänkte göra något matigt...typ..värma en pirog eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0