Så kan det gå...

Då ska vi se vad vi lyckats åstadkomma dom senaste dagarna;
- råkade bryta av min systers cykelnyckel (den går inte lättare i låset om man brukar våld..)
- gick och köpte ett kontantkort till min lånemobil. Synd bara att jag köpte comviq istället för telenor.

Droppen kom idag när Thea var alldeles flötig i skägget efter att ha gnagat revben hela förmiddagen. Nämnde jag förresten att hela köksmattan var fylld med sopor?

He he he. Nu ska jag dricka blåbärste och diskutera med min mor.

Kommentarer
Postat av: Mäts

Jag känner igen mig där, flöt i skägget när man äter revbensspjäll är inte nådigt

2008-11-29 @ 04:06:50
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0