Sovmorgon i mitt hjärta!

Fellas! Den här torsdagen är redan i full gång! Nåja, kanske inte för mig som låg och drog mig till kvart över nio, men jag hade å andra sidan 1. sovmorgon, börjar inte förrän ett idag och 2. en snarkande vovve bredvid mig. Sovmornar är det något riktigt magiskt över, tycker ni inte? Att bara kunna ligga där (ja, det är ju den huvudsakliga biten...) och njuta av att man får sova två timmar längre än syrran och pappa. DET är lycka!

Slut på filosoferandet for now. Jag ska leverera hunden till farmor och farfar om en liten stund! Take care of ya people så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag bockar och bugar :)

hade också sovmorgon idag, till tio faktiskt, riktigt skönt!



Jag pluggade teknik på gymnasiet, vilket verkligen inte har något at göra med det jag pluggar nu.

Efter gymnasiet och övriga studier samt resande runtomkring lite i världen så kom jag på att det är viktigt att göra något man tycker om. Jag är inte så bra på att plugga sådant som jag inte finner intressant. Så mode och journalistisk har alltid varit stora intressen, fann en blogg av en svensk tjej som pluggade den här kursen och jag mailade lite emd henne. Lät som om det verkligen kunde vara något för mig och nu är jag här:)

2008-11-13 @ 16:11:03
URL: http://coffeechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0