Monroe fyra gånger




ännu mera bilder från i fredags! (observera hivesbiljetten på översta bilden)

Åh vad jag är snäll! Medan jag pluggar inför geometriprovet imorgon så kan ni kika på ännu fler foton från i fredags. Åsas rum för mig är som en skog för en naturfotograf. Alltså FYLLD med olika motiv! Weeeeehaaaa!

Annars har jag mest försökt lura mitt ex att jag är tillsammans med Howlin' Pelle (och därför ska på julmiddag i Fagersta, men jag tror inte han gick på det...) och köpt biljett till Hultsfredsfestivalen 2009. Det kommer bli GRYMT! Tjejer, jag längtar redan som en åsna!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Aaa, han är snäll. Men man kan ju ändå spekulera, allt är ju inte svart och vitt, det kan ju vara blandat också... Dam di di dam :D

2008-11-30 @ 23:44:49
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0