A little more for little you


foto: Lina Scheynius

Med lite rostade mackor i magsäcken klarar man vad som helst! Indesignlektionen gick prima skinka, vet ni hur jädra mycket jag har lärt mig på bara tre veckor eller?! (Naj, det kan ju vara lite svårt att ha koll på ioförsig..) Jag är så fullmatad på kunskaper redan nu...och då har jag ändå två häften kvar att jobba igenom, det ni!

Åh, hade hemskt gärna kört en lejonkungen till nu i DHSS (Den Hemskt Sköna Soffan), men nu står stallet på schemat! Alla pållar går inne om nätterna nu, så jag har en timmes mockning framför mig nu.

Skit också. (he-he-he)

Kommentarer
Postat av: LOO- vill du bli veckansblogg?

hiss eller diss på lillkillen som breakdansar ?!?!

2008-10-20 @ 19:34:09
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså du får gärna den bilden! Men jag vet inte riktigt vilken det är du menar? det var ganska många på bron =P Men kan ju höras på msn kanske ;)

2008-10-20 @ 20:33:05
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0