En måndag utan dess like

Hej! Fullsmockat schema idag! MAMA! Jag har knappt ätit sedan åtta och nu är det ren TUR (och givetvis en stor portion flexibilitet från min sida..host) som gör att jag hinner blogga. Egentligen skulle jag redan vara halvvägs i stallet, men stress är tydligen hälsofarligt, så jag tar det piano och hivar i mig lite te istället.

Jag och Ås har haft en riktig smashing day!  Först hade vi ett matteprov (just den detaljen var väl inte speciellt rolig, men gött att ha det avklarat iallafall!) och sen klapprade vi iväg (älskar ordet klappra! hur kul är det inte liksom - klappra! hahahaha) i riktning mot körskolan. Där kickade vi ass och fixade faserna - Ås fixade C-fasen och jag hade ett hell of a flow och satte strike på både B- och C-fasen. Weeeehaaa! Sen berättade Åstrandh att vi hade datalektion vid ett, och det var en jäkla tur att hon sa det, för det hade inte jag direkt koll på. Såååå, once more klapprade (hahahaha!) vi iväg, denna gång mot Komvux igen. Sen hade vi datalektion (på tom mage!) i två och en halv timme. Indesign-lära typ. Very-funny, jag satt och creatade ballonger i olika färger och former sista timmen.

Och nu sitter jag här och intar koffeinhaltiga drycker (teoretiskt sätt, teét är inte riktigt klart ännu, men snart så!) och filosoferar, bland annat över hur långt hår jag har fått. When did that happend?! (Och om mina hårstrån skulle läsa det här - keep on växing!)


Kommentarer
Postat av: anso

ambitiös tjej hej =9

2008-10-06 @ 17:06:13
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Frida

Klapperiklapperiklappr. :) asg V mot körkort våren -09! :) Right? Köris for life eller itne riktigt så men aja du fattar. By the way. data hade vi "bara" i 2,5 timma inte 3,5. ;) Haha. See ya tomorrow. :D

2008-10-06 @ 17:16:45
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0