Kanelbullar och fire

Eftersom det småduggar och är kallt ute, så bestämde jag mig för att värma mig lite framför brasan. (Observera ordvalet LITE i föregående mening) Det gick tyvärr inte sådär jättebra. Jag blev stuck där framför eldens värme. Invirad i en filt avverkades en stor kanelbulle (kvarlämnad sen igår, det är tydligen bara jag som äter sånt här hemma, så de tar aldrig slut...kanelbullarna alltså) och sen har jag allt som allt druckit tre enorma koppar te. Det är mys på högsta nivå, hey!

Kikade in på Antes blogg och avfyrade ett lite glädjetjut när jag upptäckte att our girl in the states numera är framme i California, hos familjen där hon ska vara au-pair i ett år. Hon har förövrigt precis upplevt Manhattan, living the dream liksom!


Kommentarer
Postat av: Emelie Liljeberg

Nu har jag skrivigt lite om hur jag känner för att jobba på mc donald´s. Är de något du undrar över, så fråga absolut!

2008-10-05 @ 14:18:04
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anteeee

Hey girl ! Låter som du har haft en riktigt mysig söndag hemma i småland . Här har dagen bara börjat, ska snart ut och trycka i mig en bagel . Tack för dina fina kommentarer, I love them ! Lycka till med pluggandet, keep up the good work liksom . Puss och kram på dig !!

2008-10-05 @ 18:25:47
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0