Nej, det är inte frolic!


Havreringar är håll käften-gott! (onej, det är icke frolic!)

Efter en fikastund med underbara girls (jag kom lagom till efterrätten - chailatte!) och pluggande på körskolan så stack jag hem och fixade käk. Körkortspluggandet resulterade i att Kajsa låg dubbelvikt över tangentbordet och skrek 'jag orkar inte meeeer!', medans Åstrandh var så uttråkad att hon satt och petade på min axel och lät som åsnan i Shrek. Emma däremot, fixade C-fasen. Wohooo! Tur att Eken var där och och stöttade oss i alla trafikregler och vägmärken!


Kommentarer
Postat av: anso

shit va långt emma har kommit...det tog typ 100 år för mig att klara c-fasen =S

2008-10-01 @ 22:38:17
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0