Nu kör vi!

Aaaah söndag! *tar ett djuuuupt andetag som avslutas med ett leende*

Det här ska bli en riktig kick-ass dag! Tänkte bara upplysa er om det! I vanliga fall brukar sista dagen i veckan mest flyta iväg, eftersom jag är så oorganiserad och bara vill att det ska bli måndag. Inte den här gången. Nooooway, idag ska jag göra en lista av viktiga bellasaker som jag ska avhandla. Att inleda morgonen med en hundpromenad och en fruktansvärt välsmakande frukost kan vara den bästa starten ever, förresten.

Klockan är halv tolv, och dagen är fortfarande ett spädbarn. Nu kör vi guys!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Inleda dagen med en hundpromenad???? Eh, nu blev jag lite nyfiken, hur gör man? Ställer sig på alla fyra,rusar fram till första bästa lyktstolpe och lyfter på benet? Snosar grannen i skrevet? Lägger en korv på gräsmattan,jagar bilar,slåss med katter,vad? Berätta,jag bara måste få veta,jag vill prova att göra en hundpromenad! Ha det fint.

2008-10-19 @ 15:09:19
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: emma

Söndagar e väl dom bästa!! Vem längtar till måndagarna?? haha! galen ju!

2008-10-19 @ 19:57:19
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0