städ-bella!

Fasen vad jag har kommit igång med städandet! Nu ska jag snart stryka lite tvätt (senast jag gjorde det var typ på hemkunskapen i åttan...hoppas inga plagg smälter ihop bara.)Jag vetitusan hur strykjärnet ser ut när det är varmt, är lyset tänt eller släckt då? Var två millimetrar från att lägga handflatan mot järnet och känna, men hindrade mig själv i sista stund...

Okej, återkommer later on! (Kanse väldigt later on om jag bränner sönder handflatorna, men jag ska försöka låta bli)

Kommentarer
Postat av: anso

vårt strykjärn funkar i alla fall så att om lampan e släckt e det varmt =9 hoppas strykningen gick bra!

2008-10-05 @ 18:47:08
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0