Thank god it's thursday!

Idag när jag vaknade så kände jag bara att 'hey, det här kommer bli en fantastisk dag!' Jag sträckte på mig, plingade lite i den läckra ringklockan (exlusivt importerad ifrån the states) och inväntade frukosten på sängen. Just det, jag svarade på några mail om butiksinvigningar och pressfrukostar också...eller jag menar; min butler skötte jobbet, jag låg bara i sängen och såg allmänt lycklig ut.

Inte riktigt va? Det lyxigaste hittills idag, var när jag fick skjuts av mamma typ 2 kilometer hem från stallet. Nämnde jag att mobilalarmet hysteriskt väckte mig vid halv nio förresten? Sen har jag plockat ögonbrynen också. Coolt, nu kan man till och med se vilken ögonfärg jag har!


Kommentarer
Postat av: anna

åh tack för tipsen! jag älskar dne där a little more...helt klart den bästa jag hört från den nyaste :) ska lyssna på de andra :)

2008-10-23 @ 16:38:33
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anso

ja vill oxå plocka dina ögonbryn =D haha det lät konstigt. men det e typ min nya hobby =9

2008-10-23 @ 18:27:05
Postat av: Frida

Haha, man saknar dig Bäll när man är van att träffa sdig typ varje dag. :/

2008-10-23 @ 20:41:33
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0