Hur ska jag sminkas?


såhär ser jag ut när jag är ute och går med hunden i löven, ler fånigt och tar kort samtidigt.

Jag tror att det här inlägget ska inledas med en rungande applåd till mig själv, som faktiskt börjat med inlämningsuppgiften i Företagsekonomi tonight. Wuuu-huuuu!

Förresten allihopa! Det här fejset ni ser ovan, hur ska det sminkas till rookiefestivalen i helgen? Världens grymmaste Annso ska nämligen styla mig innan, lyxigt värre! Men huuuur? Sotade ögon, Marilyn Monroe-style, papegoj-look-alike, discobrud...vilket tror ni skulle bli fränt?

Vi har världens goaste ost nere i kylen..måste ner och käka!

Kommentarer
Postat av: Mats

2008-10-20 @ 23:58:57
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: Mats

Orka att man planerar såna grejer som sminkning och sånt. Tjejigt ;P (Jag har börjat med en ny blogg)

2008-10-21 @ 00:00:34
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: anso

du kommer bli grymt snygg i allt. Annars kan jag föreslå en fräsch clownsminkning eller varför inte geisha. =D

2008-10-21 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0