Hard work work

Idag fortsatte målandet in the stable. Jag målade fönster och skrapade bort gammal färg och skrubbade rent lite i allmänhet. Det blev beautiful (kanske inte just det jag gjorde då, men i största allmänhet menar jag) Hamburgare käkades och en och annan hembakad kanelbulle gled obekymrat ner längs våra matstrupar. Jag minns inte senast jag halsade så mycket fanta som jag gjort den här helgen. Vintern 1999 kanske?

Sedan blev det en liten skogstur för mig, tjockbulle, Martina och snygghästen. Himla trevligt! Ringde till Kaj när jag red själv for a while i skogen och hon berättade väldigt ivrigt om sommarpratet med Pelle som någon (he-he..) hade placerat i hennes brevlåda i morse.

Nu ska jag äta mat (Igen! Tycker jag inte gör annat än glufsar i maj!) och ringa till mormor och gå bajsrunda (Låter det inte alldeles förskräckligt trevligt? Tonvikten ligger på första delen av ordet) med pissetofs. Theahunden alltså.


Kommentarer
Postat av: Kaajs

HAHA! tack för skivan din.. pissetofs! Den är totally underbar:D

2008-09-14 @ 18:51:35
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Haha, ja visst var dem ;) I helgen har jag varit på mitt landställe. Vad har du gjort då :)?

2008-09-14 @ 20:26:30
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0