Lyxigt värre..

Försöker få till min nya garderob, men det går crap. Verkligen crap. För det första ligger den nere i teverummet (det är en kilometer att gå typ, jag svär!) och för det andra så har någon positiv själ back in the days (pappa, förstås..) satt in både det ena och andra i den här garderoben. Stereon bland annat. Den stör väl inte sådär supermycket, men för att vi ska ha någon radiokontakt så har han tejpat upp sladdar på väggen och grejer. Åh, det ger så lyxiga vibbar.
Glömde jag säga att ena hörnet fungerar som 'verkstad' förresten?

Det knastrade till på golvet förut. Då visar det sig att det ligger en GREN på golvet i min lyxiga walk-in-closet. Hallå liksom!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0