Pluggreflektioner

Det är onsdag, himlen är oskyldigt grå och jag lär falla in i någon slags dvala när som helst. För tillfället har jag parkerat skinkorna i mammas wundersköna soffa (eketorp, just telling you!) och försöker banka in lite psykologiska termer i skallen. Det går sådär, men lektionen idag (två timmars med en tjugo minuters fikarast - välbehövligt!) var galet intressant! Vi fick en hemuppgift som jag ska sätta igång med senare. Kanske imorgon. Eller i helgen.
 
Mest av allt så längtar jag tills hösten faller på och jag och Frida kan svepa in oss i filtar och sitta och dricka varm oboy och plugga together. Det är förmodligen det bästa med att plugga!

Nu blire lite matteplugg och sedan stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0