thank God it's friday!

Det sitter så himla gött med en fredag idag! Tänk vilken smart person som bestämde sig för att placera fredagen precis innan helgen! Idag har jag legat och dragit mig under täcket hur länge som helst. Började inte förrän halv ett! Så jag sprang till Komvux, hade ett matteprov (JAG FATTADE SISTA FRÅGAN! JAG FATTADE SISTA FRÅGAN!) och sen hem igen.
 
Natten ägnades åt att lyssna på Howlin' Pelles sommarprat i P1. Man skulle väl kunna säga att jag somnade gaaaaanska gott efter att ha lyssnat till hans voice i en sisådär 45 minuter. Förresten berättade han att han blir väldigt glad om folk kommer fram och pratar och fotar lite. (För vi ska ju faktiskt komma ihåg att det var HAN som började prata med oss! En fruktansvärt viktig detalj I'm telling you!) Bah, hela det där programmet är proppfullt med roliga anekdoter.

Klicka här för att höra historien om Pelles mytomanbekant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0