B to the E to the C to the K

Asså, jag tror nästan ni kan gissa vad jag och Kaj har kollat på tonight. Om jag säger granne med stödkrage, lätt orangefärgat hår och (till kvällen i ära) ihoplimmade läppar, vad säger ni då? That's right dudes, det har varit Beck för hela slanten idag också! Lite blåbärsmuffins, chokladbollar ocn te på det också, helt outstanding! Vi har bara Gamen kvar från tredje säsongen Beck, sen är alla chipsen hemma i chipspåsen så att säga.

Jag har leverans på en vovve imorgon vid halv åtta, kanske borde snarka ner mig mellan lakanen snart!


Kommentarer
Postat av: malin

beck är är klassiker, älska grannen och gunvald haha

2008-09-30 @ 12:30:18
URL: http://farstaglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0