Vad ska man klä ut sig till?

Okej, nu behöver jag DIN HJÄLP! Min underbara buddie Antonia ska anordna en ferre med dresscode; different, vilket betyder att man kan komma lite som man vill. Det är någonstans här som jag behöver lite tips! Jag kommer bara på typ lustiga figurer som grannen i Beck (hahahaha!) eller den rullstolsburne Andy i little Britain. Mitt triumfkort vore Orville.

Synd bara att jag inte kommer kunna fixa den kostymen tills imorgon.

 
Kan ingen sy ihop en sån här dräkt till mig?! (Mormor?)


Kommentarer
Postat av: anso

haha varför inte klä ut sig till Vicky istället? XD ni får ha det bra! <3 själv ska ja sitta och sakna er hela helgen =S

2008-09-11 @ 16:55:21
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0