Det är inget skämt!

Jag hade en sak i huvudet igår; redovisningen får gå som den går, bara jag INTE försover mig! Hela natten drömde jag om att jag ska göra mitt tal, men att det hela tiden sköts upp av olika anledningar.

Klockan 09:08 får jag ett sms från Kaj som undrar vart jag är. JA VART FASEN BEFINNER JAG MIG? Under duntäcket, upptäcker jag till min fasa. Cyklar till skolan som en skållad bäver (dessförinnan hinner jag dra på mig kläder, missade den detaljen där) och lyckas iallafall genomföra föredraget. Jag glömde till och med helt bort att vara nervös!

Lite inspirerad av ståuppkomik-ämnet (det var det jag blarrade om) så cyklade jag sedan hem, kollade på RAW och ballar av stål och käkade frukost. (Om nu glass befinner sig inom frukost-mallen)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: ja precis, jag har sett fram emot att se dem på nån festival i sommar :))



Sounchecket var riktigt kul, pelle sjöng typ några låtar på (svenska!) som han typ inte kunde texten på. Oxå spelade han marackas på try it again hahha x) han fick ont i armen :P men ingen annan vela spela de.



De bästa var ju att han ringde å frågade om vi ville komma på soundchecket. fatta att jag höll på att dö då, så sen dess e jag typ skiträdd när mobilen ringer haha . x)

2009-04-01 @ 14:15:06
URL: http://magiskadagar.devote.se
Postat av: Kaj

haha, nej..det var inget skämt^^ men lite kul ändå:P

2009-04-01 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0